3.2.2013

Omituinen (tarjotin)tuunaaja

Tiina haastoi mukaan omituiksiin ;D Ensin ajattelin, mitäh?!! En mä mitään keksi...sitten kyselin vähän työkaverilta ja mieheltä, niin johan kummasti alkoi löytymään näitäkin piirteitä ;D


5 (olisihan niitä kuitenkin 50, jos totta puhutaan...) omituisinta tapaani ovat tässä:

1. Omituinen höpöttäjä:
- juttelen töissä tietokoneelle puhelinkuulokkeet päässäni päivittäin...Työkaverini luulevat, että minulla on heille asiaa (=apuako olen vailla vai mitä)/olen puhelimessa. Noh - tyhmä tietsikka ei ymmärrä, mitä mä yritän sillä tehdä ja kuulokkeet lämmittävät näin talvipakkasella...

2. Laitan aamukahvin valmiiksi (napin painallusta vaille) jo iltaisin, joka ikinen ilta...
- Niin, ja päiväkahvin ja iltakahvin ja ja ja....

3. Olettaminen (miehen mukaan).
- Huutelen ohjeita ja neuvoja perheelle, vaikken edes näe, mitä he puuhaavat ("Se on siellä ylähyllyllä!" "Muista sammuttaa valot vessasta!". Oletan vain heidän tekevän jotain tiettyä jossain tietyssä huoneessa...

4. Kuvittelen (ja olen nähnytkin ;D pienen tytön asuvan kanssamme talossamme...
- Suloinen ja kiltti tyttö kauniissa yömekossaan se on...

5. Mun aivot raksuttavat koko ajan.
- Keksin tekemistä, alan tekemään ja samalla suunnittelen jo tulevaa.
- Väsyttävää välillä - varsinkin, kun ei muista aina kaikkea, mitä on suunnitellut...
- Nytkin ruokailuhuoneen pöydällä on pari projektia kesken ja mä istun koneella...Haha, mä muistan ne tämän jälkeen!

Jaan tämän mukavan haasteen seuraaville kivoille bloggaajille, olkaapas vain hyvät:

Sirpa, Tuulenpesä
Liisa, Liisan kotona
Sirpa, Lankamaniaa

Nyt jatketaan postausta arvatkaas millä?! No, en yllätä teitä, lupaan!

Kaappeja siivotessa törmäsin valkoiseksi maalattuun tarjottimeen. Ei hajuakaan, mistä sen olen ostanut saatikka saanut, milloin maalannut tms., mutta tyylinmuutos oli päivän selvä. Tekstiä pintaan ja olohuoneeseen mars. Hopeiset sävyt arkkupöydän päältä veks ja valkoista pintaan vaikkakin näin siirreltävässä muodossa sitten:





Lopuksi huhuilen vielä Lovviisaaaaa! Kuuleeko hän ;D Voitit megapalkinnon arvonnassani *hih* Käy kurkkaa edellinen postaus ja ota yhteyttä. Meinaan,  voi näitä postauksia kohta tulla taas useampiakin tuon voittajajulkistuksen jälkeen, niin ettei vain huku se postaus...

Mä lähden nyt ruokailuhuoneeseen jatkamaan joidenkin tuunausten loppuunsaattamista!

Mukavaa sunnuntaita kaikille tänne kurkkaaville!

23 kommenttia:

  1. Siis hetkinen..mikä pieni tyttö? :DD

    Apua, miten Sä teit ton tarjotimen?! Mistä niitä tekstejä saa?? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sellainen pieni tytön ilmestys (haamuksi jotkut kait niitä nimittävät ;D, jonka olen nähnyt vaatehuoneemme ovenraossa...

      Käys kurkkaa http://graphicsfairy.blogspot.fi/

      Tuolta löytyy kuvia ja tekstejä kasapäin.

      Poista
  2. Voi itku! Millon mä alkaisin harjottelemaan että saisin saman sorttisia ihanuuksia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sinä vielä saat ♥

      Tuumasta toimeen. Ainut pitkästyttävä osuus on odottaa lakan kuivumista yön yli ja sitten se paperin raaputtaminen pois pinnasta ;D Mutta kyllä sen jaksaa, kun lopputulos on mukava.

      Poista
  3. Omituinen höpöttäjä uskoo heillä asuvan näkymättömän ninnin kauniissa kukkamekossaan ;)) Illan tullen kukkamekkotyttö hiippailee pitkin aseman laidan taloa :)

    että munko pitäis kans keksiä omituisia piirteitä itsestäni? kääk, onkohan mulla ollenkaan semmosia piirteitä, heh ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä se täällä hiippailee aina silloin tällöin ;D

      Jep, omituisia piirteitä...Ajatushan on, että niitä voi keksiäkin (kait ;D

      Poista
  4. Täytyyks mun ihan oikeesti alkaa hommata jotain litkua ja etsiä kuvia ja tekstejä ja opetella tekniikoita ja ja ja....eihän tästä muuten tuu mitään tästä elosta! Ja sitä paitsi sun pitäis tulla viikoksi tänne kesällä että ehtisit tehdä kaiken!! Ei sillä, kyllä sä viikoksi saat tulla :D

    Että mistä mun nyt pitää sitten aloittaa...täh...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luotan siihen, että sä kesään mennessä olet jo kaiken tehnyt *hih* Oota vähän, kun multa valuu jotain vettä silmäkulmista...

      No, johan helpotti *huh*

      Niin, eli pojat ja mies Särkänniemeen viikoksi, niin kyllä me saadaan suttua aikaiseksi ;D

      Voin mä mailata sulle muutaman harjoituskuvan, jos haluut kokeilla ?!

      Poista
    2. Mä mitään voi kokeilla/tehdä kun mun tulostin (prkl) sanoi yhteistyön irti :(
      Enkä viitis ostaa uutta kun mä nii harvoin tarvitsen..

      Poista
  5. Tutuilta tuntuu siun omituisuudet ;D Kaunis tuli tarjottimesta !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jippii, mä en oo yksin noiden omituisten tapojeni kanssa ;DD

      Kiitos kaunis, Riitta!

      Poista
  6. Meillä asuu pieni poika♥ Meiän Iina hänet pienempänä näkikin pari lertaa. Tuo poika kiipeää usein iltaisin syliini, tosin nyt ei ole häntä vähään aikaan näkynyt.
    Tosi kaunis tuli tarjottimesta!:))

    VastaaPoista
  7. Meilläkin on näkynyt pieni poika :)
    Mie en ole nähnyt, mutta muut on kertoneet.
    Miekin lataan iltaisin kahvinkeittimen valmiiksi, jos on aamuvuoroon meno :)
    Ja arvaas, mitä unta mie näin viime yönä? Me tultiin teille kylään :)
    Heh, blogit ja bloggarit tulee uniinkin jo :) Vietänköhän mie liikaa aikaa koneella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik, mä en uskalla kohta nukkua ;D

      Jep, tuoretta kahvia ja heti, kiitos !

      Kivaa, että olette vierailleet meillä noinkin *hih* Lämpimästi olette tervetulleita ihan oikeestikin, jos näille kulmille eksytte!!

      Poista
  8. Täällä toinen omituinen höpöttäjä kiittää ja kumartaa ja laittaa viestiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, mukavaa! Ei tarvitse kumarrella *hih*

      Miepä kipitän postiin piakkoin ;D

      Poista
  9. Vastaukset
    1. En mä tiedä mitä mä näen ja kuulen ;D Kuulemma muut meillä ei tiedä tämän taivaallista tästä mun "kamusta"...

      No-oh, kaikki on hyvin ja täällä elellään sulassa sovussa *heh*

      Poista
  10. No hei kuule; meillä on samat tavat! :D
    Mä myös laitan kahvit valmiiksi joka ilta!! :DD
    Ja aamulla päiväkahvin, ja lenkkeilyn jälkeisen kahvin ja iltapäiväkahvin...ja ja....

    Hui, mua ainaki pelottas jos meillä asus joku tyttö, joka ei kuulus kalustoon..hui!

    Kiitti haasteesta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;DD

      Kahvit ovat poikaa!

      Olepas hyvä haasteesta, jään innolla odottamaan.

      Itsellesi kiitos paketin perille kuljetuksesta ! Kaik' tuli hyvin ja ehjänä perille ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...