13.6.2013

Valkoista ja tekstipitoista postausta

Muutamat tuotokset esittelyssä tässä postauksessa. Eli tuttuun tapaan kyseessä valkoisia huonekaluja teksteineen. Vinttiä siivotessa löytyi yksi vanhempikin tuunaus, josta en ole satavarma, onko se jo vilahdellut täällä blogin puolella, mutta..
aloitetaan isohkosta sohvapöydästä:


     

     

Sitten tämä jakkara, joka on vilahdellut blogissa parisen vuotta sitten. Mieli muuttui ja nyt siitä tuli tylsän tekstin omaava istuin:




Sitten se vinttilöytö. Tämäkin alunperin aito vanha jakkara(istuin) sai jo aikoinaan tekstiä päällensä:



Tuo vintin siivous liittyy tuleviin rippijuhliin, sillä kissat on saatava sisätiloihin juhlien ajaksi, mutta pois juhlavieraiden jaloista ;) Jos vaikka sattuisi olemaan suotuisa sää, niin vieraat voisivat oleskella pihallakin ilman, että tarvitsee huolehtia livahtaako karvapallot jalkojen välistä pihalle... Vintillä on sen yks' ja tuhat ampiaisen raatoa ja miljoonaziljoona piilopaikkaa, joten sellainen siivousprojekti olisi tiedossa tälle päivää. Sitten sinne pitäisi mahtua kuulemma yksi telttakin kesäksi *eheh - älkää kysykö enempää*

Loppuun kuva toisesta karvapallosta.
Pari eka kuvaa on otettu kännykällä, mutta eiköhän niistä
selvän saa ;)

Täh?! Puhuitsä mulle?

Vitsit, mikä määrä nuoltavaa...!

En mä ny jaksa - nukuttais' niin kivasti...

Tämä asento on parempi *krooh, pyyh*

Ei, ei mun auta roikkua koneella ja tuhlata vapaapäiviä näin ;) Mun piti tehdä jotain hyödyllistä (?) Mä häivyn nyt sinne vintille taas. Jos en muuta, niin löytöjä tekemään *yes*

 Moi moi! 

8 kommenttia:

  1. Tosi kauniit tuunaukset olet tehnyt jälleen kerran. Josta muistinkin, että mulla on vielä takakontissa tän päivän kirpparilöydöt, joita olisi tarkoitus myöskin maalailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maalailu ei olekaan niin inhottavaa kuin mä pitkään uskoin ;) Olen täysin hurahtanut näihin juttuihin nyt.

      Poista
  2. Karvapallero oli ihan ehdottomasti parasta :D
    Ei huonoi muutkaan!

    VastaaPoista
  3. Voi Lemmy mikä ihanuus, sama tyyli kuin Artulla!

    VastaaPoista
  4. Hyvältä näyttää ( jälleen kerran ) huonekalut. :) Kuin myös kissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Minttu!

      Kissa on kuitenkin se mieluisin, jos näistä kuvista pitää valita *heh*

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...