22.5.2014

Pari tuolia lisää

mutta samalla pari tuolia pois. Peränkonttikirpparilta tarttui mukaan ruskeat kaunottaret, joiden istuinosa on tarpeeksi mukava (ja iso) istua ☺ Tosi kiva, että löytyi pari ruokapöydän molempiin päihin. Entiset lähtivät uuteen kotiin pikimiten alta pois.

Aurinkoinen sää on suosinut tuunaushommia ulkosalla joka päivä, joten tilanne on käytettävä hyödyksi. Niinpä tuolien maalaus oli helppoa ja maalikin kuivui alta aikayksikön näillä keleillä.

Tässä tuolit alkuperäisvärissään, valmiina muutokseen:



Valkoinen on aina valkoinen:


Ja tässä vielä pöydän ääressä, joka on lähdössä uuteen kotiin vanhan tieltä. Hetki vielä katsellaan tätä näkymää:




Nyt sitten pitäisi pähkäillä edellisen postauksen vanhukselle uusi väri, niin jalkaosaan kuin kanteenkin, sill tältä se tänä päivänä näyttää - joskin hiontapölyn peittämänä osittain, mutta kuiteskin:



Ette usko, että osaa olla vaikeaa päättää, mitä tälle tehtäisiin. Toisaalta haluaisin nuo sävyt, toisaalta haluan valkoiset jalat tumman kannen tai valkoiset jalat ja savunharmaan kannen. Äh! Tuskastuttaa, sanokaa viisaammat, mitä tekisitte?! Tosin mä varmaan teen just päinvastoin, mutta mielipiteitä on aina kuitenkin mukava kuulla ♥ Sana on vapaa...please.

Palaillaan ja muksaa loppuviikkoa !!

12 kommenttia:

  1. Yleensähän tuon malliset pöydät ovat aika matalia jalkatilaltaan, kun on nuo laatikot. Miten olette suunnitelleet ratkaista asian? Jännää nähdä mihin värii päädytte.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu istujasta ☺ Mun jalat mahtui vielä alle, mutta miehille voi tehdä tiukkaa. Onneksi tuolit menee pöydän alle *huh* Mä jännäsin sitä kaikkein eniten.

      Poista
  2. Minä varmaan maalaisin jalat ja laatikot valkoisiksi ja jättäisin kannen tuollai, kuin se nyt on. Teillä on kyllä niin koti minun makuun, että melkeinpä voisin muuttaa teille ;) Onneks omakin koti on rakas, vaikkei niin upean viehättävä olekaan, mutta taidan kuitenkin jäädä tänne : D Olet myös taitava ja sukkela tuunaaja, minun projektit kestää, kun siihen aloittamiseen menee aina aikansa. On ilo seurata Sinun juttuja .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kansi on ihan puupinnalla, se on pakko varmaan käsitellä. Oli niin heikossa hapessa, että piti höylätä pintaa pois.

      Lämmin kiitos sinulle ssanoistasi ♥ Mukavaa, että viihdyt "meillä" ja jutut kiinnostaa☺

      Poista
  3. Valkoinen/tuoleja tummempi harmaa :)
    Mutta teet niin tai näin, niin hyvä siitä tulee!

    Ps. Posti lähtee huomenna aamulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepulis. Siitä suttaantui sitten jotain muuta *hih*

      Kiitos paketista jo etukäteen!!

      Poista
  4. Mä ottaisin kiljuen tuon pöydän valkoisilla jaloilla ja savunharmaalla kannella! Huikee! Mutta oikeesti se näyttää hyvältä miten vain; tuon pöydän sielu on se juttu. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin, mutta piti ottaa ottelutauko ☺ Mä luulen, että on voimassa siihen asti, kun koko huone saa uuden pinnan.

      Poista
  5. Ihana pöytä, mutta äläpä Satu hätäile katsele pöytää jonkin aikaa ihan tuollaisena ja jos sitten tulee ahaa elämys niin maalaile sitten. Minä antaisin pöydän olla kyllä ihan noin. Pöytä on kyllä niin mahtava
    ja sopii kotiinne jo noinkin. Ihanaa ja aurinkoista viikonvaihdetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin, mutta oon kahden vaiheilla heilunut ja nyt on tilanne 1-1 tai äh, en mä tiedä.
      Paljastelen jossain vaiheessa kuvien kera.

      Ihanaa viikonloppua sinnekin!!! Tää keli on luksusta!

      Poista
  6. Mulla tuli heti mieleen että valkoiset jalat ja laatikko-osa ja kansi harmaaksi, jotenkin niistä väreistä tulee heti sinä mieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei paha, ei paha. Sekin on vielä mahdollista ☺ Ja taas mä oon pää pyörällä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...