6.5.2014

Arkikuvahaaste 5/5 - Aurinkoisen harmaa päivä

Normityöpäiväni on yleensä toimistotyöaika, mikä passaa mulle erittäin hyvin. Toisinaan teen ns. iltavuoroa, sillä iltaisin olen tapahtumien vuoksi myöhempään töissä ja aloitan työpäiväni silloin myöhemmin. Yleensä keväisin ja syksyisin on tätä mukavaa vaihtelua enemmänkin tiedossa.

Tänään ei kyllä sykähdyttänyt lähteä minnekään. Aurinko paistoi niin komeasti heti aamusta ja mulle iski tarmonpuuska. Olisin voinut jäädä tekemään työkseni vaikka enemmänkin näitä:

Vääränvärinen...

Tuunaussalkku esiin.

Vähän tulosteita ja Tiimarin apuja.

Lukko kiinni.

Tyhjää on.

Kuvia pintaan.


Jospa se nyt jo välttäisi.

Miehen koulun puukäsityötunnilla (jokunen vuosi sitten) työstämä puulaatikko sai uuden ilmeen. Kaivoin esiin tilpehöörimatkalaukun ja tuhannet Tiimarin loppuunmyynnistä ostetut vermeet ja pistin vauhtia lopulliseen ilmeeseen. Laatikko oli maalattu joitain viikkoja taaksepäin. Eka kuvasta näette alkuperäisen "värin".

Nyt meinaan ottaa kissasta mallia ja naatiskella loppuillan. Eikös se olekin Huvila & Huussi-ilta tänään, vai mitä ☺

Ah, aurinkoa!

Ihan kun siellä olisi joku...

Ai, sä...

Onko pakko nousta?! Ei vähempää voisi kiinnostaa...

Palaillaan tutuilla kuvioilla jatkossakin! Tämä päivä ja haasteet on nyt ns. pulkassa.

Eli arki jatkuu ilman haasteita ☺

Moi moi !

8 kommenttia:

  1. Mä taidan ottaa teistä mallia, pikasuihku ja telkkarin ääreen! Nyt just istahdin ensimmäisen kerran sen jälkeen kun tulin kolmelta kotiin....hullu mä olen...ja nälkänen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se alkaa olla kesätouhut siellä: Aamulla töihin, töiden jälkeen Lillaan, iltamyöhään kotiin ja ai niin...syödäkin pitäisi ☺ Vai menikö se noin ☺
      Mä pyörtyisin sun vauhdilla *hih*

      Poista
  2. Ihana tuunaus. Mulla takana 12h työpäivä ja vielä jaksoin leipoa pojan koululle kaksi pellillistä omena- ja puolukkapiirakkaa. Nyt kello jo lähenee nukkuma-aikaa, mutta mitä tekee tämä rouva? Lueskelee esim. sinun mukavaa blogia. Herkkupiirakoista näet huomenna postauksen minun blogistani:
    http://outislifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui hai, en mä noin virkeä ole ☺
      Ja leipominen ei oo mun juttu...kuulisitpa, kun mä leivon... Mies tuumaa usein, että sen ainakin kuulee, kun meikäläinen on keittiöhommissa. Ärräpäät lentelee ja hyvä, ettei taikina siinä sivussa ☺
      Mäpäs käyn kurkkimassa, mitä ihanaa ole leiponut.

      Poista
  3. No kyllähän virkisti laatikkoa! Ihana tuo sinun kisusi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, mä ainakin tykkään ☺ Kisut ovat rakkaita ♥

      Poista
  4. Siis tuollainen tuunaussalkku mullekin ...kaikkea ihanaa materiaalia sieltä löytyykin..ja tuon kissanpäiviä..kissat osaavat vain niin sen relaamistaidon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kun tuon salkun avaa, tulee sellainen hassu fiilis ja naama on virneessä ☺

      Juu, kissat osaa, sara.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...