6.4.2014

Pikatuunailua ja kirppislöytöjä

Tauluilu lähti vähän käsistä tässä taannoin ja kirppistelystä mun ei edes kannattaisi puhuakaan... Mutta kun ne molemmat vetää puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä (?!).

Johannalta (Ihanasti kotona-blogista) sain hänen muuttaessaan ihanan taulun kehyksen (muun muassa ☺). Vaihdoin siihen erilaisen taustan ja iskin vielä vanhahtavan kuvan reunapitseineen kiinni. Tosi helppoa puuhailua, voin suositella lämpimästi. Tää on mun juttu, kun pitää saada nopeasti aikaan jotain. Kehykset sinänsä voisivat olla koriste itsessäänkin, ne on kauniit.

Sitten kävelin tuttuun tapaan ympäri taloa etsien ja etsien - sijaa majatalossa. Kunnes se löytyi makkarin hattuhyllyn päältä. Sehän sopiikin sinne - miehen puolelle *hih*





Kirppikseltä löytyi mukaan valkoista. Yksinkertaisen kaunis jalallinen malja-astia lähti eräs kaunis päivä mukaan. Koko automatkan (800 m) varjelin sitä, ettei se menisi rikki (unohtakaa mielikuva minusta istumassa kumartuneena malja sylissä käsivarret tiukasti ympärillä puristaen kuin viimeistä päivää, varoen joka töyssyä matkalla - ja silmät kiinni ☺) Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kotona on. 






Tuunauksille ei näy loppua, seuraavakin taso odottaa inspistä. Taitaa olla toistaiseksi varattu - kissamaiseen käyttöön ☺ Tasojenvaltaaja iski jälleen. On se vaan niin mukava paikka katsella ympäröivää hullunmyllyä! Nooh, mä odottelen, kunhan ensihuuma laantuu.

"Mä en niin kato sinne!!"


Kivaa sunnuntaita kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Teillä on niin kaunista. Mulla on ongelmana se, että mun tuunailut ei kohta enää mahdu meille, pitää varmaan hankkia isompi koti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pistän tuunailuja maailmalle aina silloin tällöin, niin ei täyty paikat ☺

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...