26.8.2012

Art medium -lampunvarjostin

Kokeilut liimalakalla jatkuvat, tällä kertaa tuunasin perus lampunvarjostinta. Mustesuihkutuloste ja jälki oli mitä oli, mutta kokeiltu on nyt sitäkin kankaaseen.

Annoin kuivua yön yli ja aamulla rapsuttelin paperin pois. Huomasin, miten tärkeää on, että lakkaa on koko kuvan alueella eikä pelkästään niissä kohti, jossa on mustetta. Muuten irtoaa väkisinkin liian paljon kuvasta pois...

Kuvia alla. Olen ihan tyytyväinen, mutta kyllä se lasertulostekuva taitaa tässäkin viedä voiton. Pitää vielä kokeilla sekin kankaaseen. Joitain tummia kohtia jäi, muttei ne onneksi näy niin selvästi, johtunee mustesuihkusta, joka tuppaa leviämään, kun märkää paperia irroittelee.




Tämä oli halpa kokeilu 1 euron lampunvarjostimella, joten jatketaan harjoituksia ;D

Täällä on odoteltu koko aamu, että sää selkenisi ja pääsisi pihalle tuunamaan pöytää, joka eilen pelastettiin kierrätyskeskuksen roskalavalta. Täysin ehjä pikkupöytä oli pantu lavalle! Ainut tuunattava kohta siinä on punainen (joo, jälleen tuo väri...) pöytälevy, joka saa taatusti uuden maalipinnan.

Ja tiedättekö mitä?! Aurinko sieltä jo pilkistelee sinisen taivaan saattelemana, joten nyt on mentävä!

Palaillaan aalloille !

23 kommenttia:

  1. Sinulla on kyllä ihana tuunailukausi päällä, itsellä nyt einiinidearikas vaihe. Senkin vuoksi sinun tekeleitäsi on ilo seurata! Upealta näyttää tuo lamppukin, kuten ne aikaisemmatkin tuunaukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, syksy tekee tuloaan ;D Tiedä noista onnistumisista, mutta harjoitus kuulemma tekee mestarin ja siihen minulla on vielä pitkä matka...

      Kivaa puuhaa aina välillä päästää "peto" irti *heh*

      Poista
  2. Tosi kiva lopputulos ja millä hinnalla!
    Tuo punainen väri ahdistelee sinua nyt jatkuvasti.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuollaiset sulovileenilöydöt ei harmita, jos tuunaus ei sitten onnistuisikaan ;D

      Poista
  3. Voi vitsi miten kaunis tuli! Ja kateeks käy kun taas löysit pöydän!! Mä oikein yritän pitää silmät auki kaikkialla mutta ei... Meille sais mieluusti kotiutua parikin pikkupöytää ;) nooh..niitä ootellessa...
    Mukavaa sunnuntaita ystäväiseni ja kivaa tuunailua tietty kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Liisa ♥ Noita pöytiä on nyt sitten siunaantunutkin oikein urakalla...mihinkähän mä joudun niiden kanssa ;D

      Mä jatkan tuunailemista.

      Poista
  4. Sinä se jaksat tehdä näitä ihanuuksia, aika kiva varjostin ja se HINTA!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, se hinta ratkaisee aikas paljon ;D Tätä en jäänyt miettimään, kun hintalapun näin *heh*

      Poista
  5. Ihana varjostin, eikä kyllä tosiaan ollut hinnalla pilattu :)

    VastaaPoista
  6. Oikein komeahan tuosta tuli! Jään innolla odottamaan kuvia siitä pöydästä,,,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakissa! Pöytä on hiottu ja yhteen kertaan maalattu, joten jos säät suosii vielä maalaamisen viikolla, eiköhän sieltä jotain postattavaa tule.

      Poista
  7. Jeskamandeera nainen! Kun selkänsä kääntää hetkeksi niin täällä tullaan hulluksi :D
    Noin ihan niinkuin shoppailumielessä siis!
    Mihin ihmeeseen sä nuo kaikki ihanuudet saat mahtumaan - mulle tuli jo ongelma yhdestä hemmetin jakkarasta, joka jotenkin taas tarttui mun kainaloon tuolta kierrätyksestä...mihin ihmeeseen kuvittelen sen oikein laittavani....

    Oivallinen varjostintuunaus ja hintakin hollillaan!

    Mutta nyt heips hetkeksi, mä olen ollut niin ahkera koko päivän, etten ole aikaisen aamiaisen jälkeen pistänyt suuhuni kuin pari jätskiä ja nyt on huutava nälkä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla susta ♥♥ !!!!
      Mä oon sanaton...en mä tiedä mitä mä vastaan...On kait se aika kuusta...vaikka yleensä mä siivoan silloin, joten ei nyt voi olla ;DD

      No, johan meni pasmat sekaisin *heh*

      Kiitos kaunis!! Systerille(kin) lämpimät halit.

      Poista
    2. No no, pysytäänpäs nyt kasassa :)
      Et sä minust näin helpolla eroon pääse!!

      Poista
    3. JEEEEE!!! Mutta mailaapa mua vielä sillä sun katuosoitteella, niin saatte systerin kanssa tapella muutamasta jutusta ;DD

      Poista
  8. Tulipas kaunis tuunaus! Tuon tyylisistä sais maksaa hunajaa jos ostais kaupasta :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos hienosta blogiystävyydestä!:)
    Ihanaa alkavaa syksyä sinulle ja perheellesi,
    Lämmöllä, Marge

    VastaaPoista
  10. Hei ja onnittelut hyvästä blogista! En löytänyt yhteystietojasi, joten kirjoitan tänne kommentteihin. Eli minulla olisi mielenkiintoinen yhteistyöehdotus blogiasi koskien. Jos haluat, ota yhteyttä eetu.moisio@kotia.com, niin kerron lisää :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...