22.3.2013

Luvassa

...viikonloppu, vaikka kovasti näytti, että ylitöiksi menee näin perjantai-iltana *huh - ei onneksi mennytkään* Viikko alkoi tuntua pikkuhiljaa voinnissa (juu-u, nyt ja yllättäen), joten kampesin itseni ylös soffalta (etten vallan nukahtaisi ;D ja päätin tehdä ihan höpönlöpöpostauksen.

Tältä näytin jopa melkein itsekin pari minuuttia sitten:



...luvassa niinikään kirppuilua tuttuun tapaan heti lauantaiaamusta (juu, en mä niin väsynyt ole!). Tässä viimeisimmät löytöni - pari kivaa hyllyä. Niin, ei oo paikkaa vielä, mutta eiköhän sitä seinätilaa noille jostain löydy:



Ai niin, pakko näyttää vielä yksi kasvi-ilmiö. On kait jonkin sortin mehikasvi, ostin jouluna ja tämä sinnikäs sissi vielä on elossa! Silloin tällöin muistaessani lorautan sille tipan vettä ja se vain porskuttaa ;D Vähänkö mä olen ylpeä *eheh* Tämä kasvi taitaa olla se mun juttu...
Jep, mutta löpinät sikseen, VOF alkaa kohta ja tällä postauksella ei ollut päätä eikä häntää. Onneksi edes jollain meidän pesueessa on ;D

Näin ollen toivotan kaikille oikein aurinkoista viikonloppua!
Lämpimästi tervetuloa uudet lukijat!
Onnellinen pikkumies kissavauvoineen ;D

10 kommenttia:

  1. Aikas hauskat hylleröiset :)
    Ja noi sun pienet karvamuruset on aivan mahottoman suloset!!

    Kivaa viikonloppua, ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä kyllä kieltämättä jotkut osaa olla suloisia ;D

      Kaunista viikonloppua, toinen ihana :=)

      Poista
  2. hih. täällä on vähän samanlaiset fiilikset kuin sielläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään on tarttuvaa ;D Noo-oh, tulihan sitä tuossa pari viikkoa sitten levättyäkin, jotta jaksaisi. Tosin taas voisi kyllä lomailla ;D

      Poista
  3. Tuollanen mehikasvi täytyy minunkin ostaa. Kivan näjöinen ja ehkäpä onnistuisin pitämään sen jopa hengissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mehikasvi on kyllä ihme, mä en tajua vieläkään, miten se on hengissä (mun hoitotaidoilla :=)

      Poista
  4. Siis näköinen. :)

    Nuo kissat jaksavat ihastuttaa aina. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo kissat (ja yleensäkin eläimet) saavat hymyn huulille tekivätpä ne lähes mitä tahansa ;D

      Mä en kyllästy katselemaan niiden touhuja...

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...